Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМосковець, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2021-01-13T05:42:13Z-
dc.date.available2021-01-13T05:42:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/310-
dc.description.abstractОчікувані результати: - охарактеризують образ Наталки; - з'ясують роль і функцію пісень у творі; - сформуються навички роботи з текстом та кіноматеріалами, уміння співставляти минуле із сучасністю; - розвиватимуться навички самостійної роботи, критичного мислення, компаративного аналізу художніх творів; вміння зв’язно висловлювати свої думки; робити висновки, узагальнення; - розвиватимуться уміння працювати з Інтернет- ресурсами, образне мислення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectІ.Котляревськийuk_UA
dc.subjectНаталка Полтавкаuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.titleІ.Котляревський. «Наталка Полтавка». Наталка як уособлення кращих рис української жінки. Роль і функція пісень у п’єсі.uk_UA
dc.typeТекстова розробкаuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeНавчальне відеоuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.