Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Антоніна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-01-11T02:54:46Z-
dc.date.available2021-01-11T02:54:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/283-
dc.description.abstractОпорні конспекти урізноманітнюють форми проведення уроків, роблять їх більш емоційними, розвивають логічне мислення учнів, сприяють глибокому та послідовному засвоєнню матеріалу, також слугують підмогою в практичній діяльності учнів для закріплення умінь і навичок, розвитку мовлення. Це, відкриває широкі можливості для внутрішньої диференціації навчального процесу, що враховує індивідуальні можливості і схильності учнів, їх включення в самостійну дослідницьку діяльність, що, в свою чергу, сприяє створенню умов для максимальної реалізації кожного.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectВ.Ф. Шаталовuk_UA
dc.subjectопорні конспектиuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subject10 класuk_UA
dc.subject11 класuk_UA
dc.titleОпорні конспекти до уроків фізики на основі досвіду В.Ф. Шаталова (для 10-11 класу)uk_UA
dc.typeТекстова розробкаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.