Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/283
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Антоніна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T02:54:46Z | - |
dc.date.available | 2021-01-11T02:54:46Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/283 | - |
dc.description.abstract | Опорні конспекти урізноманітнюють форми проведення уроків, роблять їх більш емоційними, розвивають логічне мислення учнів, сприяють глибокому та послідовному засвоєнню матеріалу, також слугують підмогою в практичній діяльності учнів для закріплення умінь і навичок, розвитку мовлення. Це, відкриває широкі можливості для внутрішньої диференціації навчального процесу, що враховує індивідуальні можливості і схильності учнів, їх включення в самостійну дослідницьку діяльність, що, в свою чергу, сприяє створенню умов для максимальної реалізації кожного. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | В.Ф. Шаталов | uk_UA |
dc.subject | опорні конспекти | uk_UA |
dc.subject | фізика | uk_UA |
dc.subject | 10 клас | uk_UA |
dc.subject | 11 клас | uk_UA |
dc.title | Опорні конспекти до уроків фізики на основі досвіду В.Ф. Шаталова (для 10-11 класу) | uk_UA |
dc.type | Текстова розробка | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фізика 10_11 Мельник.docx | 14,96 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | |
Творча робота_використання ОК_Мельник_А_А.rar | 23,04 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.