Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2106
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дінець, Юрій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Маркович, Людмила Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T16:43:49Z | - |
dc.date.available | 2025-06-10T16:43:49Z | - |
dc.date.issued | 2025-05 | - |
dc.identifier.citation | Дінець Ю. О., Маркович Л. М. Урок фізики як майстерня ідей: розвиток креативності в учнів. Постметодика. 2025. № 1 (144). С. 47–52. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2106 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються ключові аспекти розвитку в учнів креативності в навчальному процесі з фізики в контексті НУШ. Деталізовано згідно зі стандартами НУШ головну мету навчання учнів фізики. Представлено обґрунтування дефініції «креативність» вітчизняними та зарубіжними дослідниками. Доведено, що креативний підхід при викладанні фізики має ключову роль у формуванні критичного мислення та розвитку творчого потенціалу учнів. Зазначено, що розвиток креативності в учнів покращує розуміння ними фізичних концепцій, сприяє вихованню покоління, здатного мислити нестандартно, ефективно та комплексно вирішувати проблеми. Це передбачає розгляд того, як саме креативні методи навчання можуть покращити розуміння фізичних концепцій, сприяти розвитку критичного мислення та підвищувати мотивацію учнів. Наведено приклади навчальної діяльності, що допомагає учням запам’ятовувати на уроках фізики факти та розуміти причинно-наслідкові зв’язки між явищами. Відзначено, що фізика є експериментальною наукою, тому одним із найкращих способів її вивчення є проведення власних досліджень. Представлено методи і форми розвитку в учнів креативності у процесі вивчення фізики. Зокрема це рольові ігри, кейс-методи та інтегровані проєкти. Цікавою є ідея використання STEM-підходу, що дає змогу об'єднати науку, технології, інженерію та математику для створення практичних проєктів. Надано новітнє бачення ролі сучасних цифрових ресурсів у відкритті нових горизонтів у вивченні фізики. Наголошено на ключовій ролі вчителя фізики у формуванні креативного навчального простору.. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | креативність, творчість, критичне мислення, НУШ, STEM, дослідження, методи. | uk_UA |
dc.title | УРОК ФІЗИКИ ЯК МАЙСТЕРНЯ ІДЕЙ: РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ В УЧНІВ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.UDC | 373.3/.5.016 : 375.015.31 | - |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дінець, Маркович.pdf | 406,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.