Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2104
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ященко, Тамара Львівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T16:21:58Z | - |
dc.date.available | 2025-06-10T16:21:58Z | - |
dc.date.issued | 2025-05 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2104 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено актуальні проблеми сталого розвитку та запропоновано інноваційні методи формування наскрізної лінії «Екологія і сталий розвиток». Представлені авторські задачі з математики екологічної спрямованості, що не лише збагачують навчальний процес, а й сприяють формуванню у здобувачів освіти глибокого розуміння загальнолюдських цінностей, пов'язаних зі сталим розвитком. Розглянуто способи інтегрування теми сталого розвитку в процес викладання математики, надано практичні приклади. Представлені в дослідженні практичні завдання інтегрують знання з математики, екології та інших природничих наук, спонукають до критичного мислення та аналізу екологічних проблем. Розроблений методичний комплекс може бути використаний для підвищення екологічної компетентності здобувачів освіти, формування в них активної громадянської позиції щодо питань сталого розвитку. Отримані результати можуть слугувати основою для подальших досліджень у напрямку інтеграції екологічних знань у навчальний процес. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | сталий розвиток, математика, задачі на сталий розвиток, екологія, прикладні задачі. | uk_UA |
dc.title | СТАЛА МАТЕМАТИКА: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.UDC | 372.8.161.1:504 | - |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Ященко.pdf | 362,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.