Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщенко, Тамара Львівна-
dc.date.accessioned2025-06-10T16:21:58Z-
dc.date.available2025-06-10T16:21:58Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2104-
dc.description.abstractУ статті досліджено актуальні проблеми сталого розвитку та запропоновано інноваційні методи формування наскрізної лінії «Екологія і сталий розвиток». Представлені авторські задачі з математики екологічної спрямованості, що не лише збагачують навчальний процес, а й сприяють формуванню у здобувачів освіти глибокого розуміння загальнолюдських цінностей, пов'язаних зі сталим розвитком. Розглянуто способи інтегрування теми сталого розвитку в процес викладання математики, надано практичні приклади. Представлені в дослідженні практичні завдання інтегрують знання з математики, екології та інших природничих наук, спонукають до критичного мислення та аналізу екологічних проблем. Розроблений методичний комплекс може бути використаний для підвищення екологічної компетентності здобувачів освіти, формування в них активної громадянської позиції щодо питань сталого розвитку. Отримані результати можуть слугувати основою для подальших досліджень у напрямку інтеграції екологічних знань у навчальний процес.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсталий розвиток, математика, задачі на сталий розвиток, екологія, прикладні задачі.uk_UA
dc.titleСТАЛА МАТЕМАТИКА: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.UDC372.8.161.1:504-
Розташовується у зібраннях:No 1

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Ященко.pdf362,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.