Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудко, Сергій Григорович-
dc.contributor.authorІльченко, Віра Романівна-
dc.contributor.authorІгнатова, Альона Григорівна-
dc.date.accessioned2025-06-10T16:15:42Z-
dc.date.available2025-06-10T16:15:42Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2103-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано навчальну інтеграцію в початковій школі, місце інтегрованих навчальних курсів в умовах Нової української школи. Представлено освітню модель «Довкілля» та інтегрований курс «Довкілля»; врахування відповідності курсу вимогам нового Державного стандарту початкової освіти; передбачення різних видів інтеграції, видів навчальної діяльност в межах кожної освітньої галузі та між ними, включаючи потенційні можливості та методичний апарат для міжпредметної інтеграції з іншими навчальними предметами. Проаналізовано дослідження ефективності впровадження інтегрованого курсу «Довкілля» в закладах загальної середньої освіти м. Полтави та Полтавської області. Здійснено аналіз підручника «Я і Україна. Довкілля», іншого методичного матеріалу, зокрема зошитів із предмета; увагу приділено практичним завданням зошита, що є додатком до підручника. Визначено основну ідею зазначеного курсу в руслі освіти сталого розвитку суспільства. Наведені приклади можливостей громади в боротьбі за екологічну безпеку в нашій країні; показано шлях боротьби мешканців одного селища за чистоту нашого довкілля. На практичних прикладах доведено специфіку і значущість для учнів вивчення параграфа «Щасливе місце на Землі» з підручника «Я і Україна. Довкілля» (4 клас). Наголошено на необхідності навчання учнів у етно-соціо-природному середовищі, відповідно до обрядового кола свого народу. Зазначено, що оскільки провідною характеристикою якості освіченості особистості є її образ світу, то поняття «життєствердний національний образ світу» має займати чільне місце у змісті освіти. Передано зміст, міркування педагогів, психологів, науковців – учасників міжнародних конференцій, на яких авторка моделі освіти сталого розвитку «Довкілля» представляла інтегрований курс на розгляд громадськості. Зроблені висновки щодо необхідності впровадження в сучасний освітній процес закладу освіти інтегрованого курсу «Довкілля», важливості подальших розробок на основі напрацьованих матеріалів інших модельних навчальних програм.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінтеграція, ключові компетентності, Нова українська школа, освітня галузь, освітня модель «Довкілля», освітній процес, освіта сталого розвитку, заклад освіти.uk_UA
dc.titleІНТЕРГРОВАНИЙ КУРС «ДОВКІЛЛЯ» В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.UDC37.018.4: 57.081.1-
Розташовується у зібраннях:No 1

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Дудко, Ільченко, Ігнатова.pdf500,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.