Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2103
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудко, Сергій Григорович | - |
dc.contributor.author | Ільченко, Віра Романівна | - |
dc.contributor.author | Ігнатова, Альона Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T16:15:42Z | - |
dc.date.available | 2025-06-10T16:15:42Z | - |
dc.date.issued | 2025-05 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2103 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано навчальну інтеграцію в початковій школі, місце інтегрованих навчальних курсів в умовах Нової української школи. Представлено освітню модель «Довкілля» та інтегрований курс «Довкілля»; врахування відповідності курсу вимогам нового Державного стандарту початкової освіти; передбачення різних видів інтеграції, видів навчальної діяльност в межах кожної освітньої галузі та між ними, включаючи потенційні можливості та методичний апарат для міжпредметної інтеграції з іншими навчальними предметами. Проаналізовано дослідження ефективності впровадження інтегрованого курсу «Довкілля» в закладах загальної середньої освіти м. Полтави та Полтавської області. Здійснено аналіз підручника «Я і Україна. Довкілля», іншого методичного матеріалу, зокрема зошитів із предмета; увагу приділено практичним завданням зошита, що є додатком до підручника. Визначено основну ідею зазначеного курсу в руслі освіти сталого розвитку суспільства. Наведені приклади можливостей громади в боротьбі за екологічну безпеку в нашій країні; показано шлях боротьби мешканців одного селища за чистоту нашого довкілля. На практичних прикладах доведено специфіку і значущість для учнів вивчення параграфа «Щасливе місце на Землі» з підручника «Я і Україна. Довкілля» (4 клас). Наголошено на необхідності навчання учнів у етно-соціо-природному середовищі, відповідно до обрядового кола свого народу. Зазначено, що оскільки провідною характеристикою якості освіченості особистості є її образ світу, то поняття «життєствердний національний образ світу» має займати чільне місце у змісті освіти. Передано зміст, міркування педагогів, психологів, науковців – учасників міжнародних конференцій, на яких авторка моделі освіти сталого розвитку «Довкілля» представляла інтегрований курс на розгляд громадськості. Зроблені висновки щодо необхідності впровадження в сучасний освітній процес закладу освіти інтегрованого курсу «Довкілля», важливості подальших розробок на основі напрацьованих матеріалів інших модельних навчальних програм. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інтеграція, ключові компетентності, Нова українська школа, освітня галузь, освітня модель «Довкілля», освітній процес, освіта сталого розвитку, заклад освіти. | uk_UA |
dc.title | ІНТЕРГРОВАНИЙ КУРС «ДОВКІЛЛЯ» В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.UDC | 37.018.4: 57.081.1 | - |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Дудко, Ільченко, Ігнатова.pdf | 500,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.