Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКондрашова, Оксана Григорівна-
dc.date.accessioned2025-05-13T15:13:11Z-
dc.date.available2025-05-13T15:13:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2070-
dc.description.abstractСучасний педагог завжди в пошуках дієвих і вдалих технологій та методів для реалізації освітнього процесу. Особливості дошкільної ланки полягають в тому, щоб забезпечити сприятливі умови для дитячого розвитку, гармонійно розподіляючи інтелектуальне навантаження та форми відпочинку, охоплюючи базові знання основних сфер життя. Для вирішення поставлених задач оновленого Базового Компоненту я вбачаю знахідкою інтегрований напрям нейропедагогіки, - нейрофітнес як технологія1 для формування стресостійкості, активізації дитини в ігровому процесі навчання та розвитку її компетентностей шляхом тренування мозку та нарощування нових нейронних зв'язків, що являється запорукою утворення нових навичок.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнейровправиuk_UA
dc.subjectнейропедагогікаuk_UA
dc.titleЗасвоєння академічних навичок дошкільників за допомогою прийомів нейрофітнесуuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОСІБНИК. КОНДРАШОВА О. Г..docx21,25 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.