Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2070
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кондрашова, Оксана Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-13T15:13:11Z | - |
dc.date.available | 2025-05-13T15:13:11Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2070 | - |
dc.description.abstract | Сучасний педагог завжди в пошуках дієвих і вдалих технологій та методів для реалізації освітнього процесу. Особливості дошкільної ланки полягають в тому, щоб забезпечити сприятливі умови для дитячого розвитку, гармонійно розподіляючи інтелектуальне навантаження та форми відпочинку, охоплюючи базові знання основних сфер життя. Для вирішення поставлених задач оновленого Базового Компоненту я вбачаю знахідкою інтегрований напрям нейропедагогіки, - нейрофітнес як технологія1 для формування стресостійкості, активізації дитини в ігровому процесі навчання та розвитку її компетентностей шляхом тренування мозку та нарощування нових нейронних зв'язків, що являється запорукою утворення нових навичок. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | нейровправи | uk_UA |
dc.subject | нейропедагогіка | uk_UA |
dc.title | Засвоєння академічних навичок дошкільників за допомогою прийомів нейрофітнесу | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ДОШКІЛЬНА ОСВІТА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПОСІБНИК. КОНДРАШОВА О. Г..docx | 21,25 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.