Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2065
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Масенко, Світлана Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-15T15:36:56Z | - |
dc.date.available | 2025-04-15T15:36:56Z | - |
dc.date.issued | 2025-04-15 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2065 | - |
dc.description.abstract | Очікувані результати навчання: Після уроку учень/учениця: • пояснює, що таке фішинг та які є види інтернет-шахрайства; • розпізнає ознаки небезпечних повідомлень/листів; • аргументовано пояснює, як діяти в ситуаціях кіберзагроз; • застосовує правила безпечної поведінки онлайн; • працює в групі, бере участь в обговоренні, оцінює власну участь у роботі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | фішинг | uk_UA |
dc.subject | шахрайство | uk_UA |
dc.title | Розробка уроку "Безпечна поведінка в Інтернеті. Як розпізнати фішинг та інтернет-шахрайство" | uk_UA |
dc.type | Конспект | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Безпечна поведінка в Інтернеті..docx | 267,14 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.