Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманенко, Таміла Степанівна-
dc.date.accessioned2025-02-19T07:00:05Z-
dc.date.available2025-02-19T07:00:05Z-
dc.date.issued2025-02-18-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2028-
dc.description.abstractДана тема є широким полем для висвітлення матеріалу з хімії 9 класу з використанням елементів STEM -освіти. В розробці уроку- рольової гри , використано матеріал з хімії, який поєднано з іншими предметами. Здобувачі освіти, навіть ті хто не дуже цікавиться хімією ,отримали певну роль, яка була для них близькою, хтось рокривав біологічну роль, хтось мистецьку, чи кулінарну, та звичайно основна роль приділялась хімічним термінам, поняттям. Цікавим було не просто розглянути схему виробництва цукру, а й створити цілий міні завод на демонстраційному столі , та пройти всі етапи виробництва. Хімія - це наука серйозна, та може бути доступною для кожного, головне зацікавити та привити любов до предмета.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectХімія, сахароза, цукор, виробництво, С12Н22О11,цукровий буряк, цукрова тростина, дисахарид, солодкий смак, гідролізuk_UA
dc.titleСахароза, молекулярна формула, поширення в природі, фізичні і хімічні властивості сахарози. Загальна схема виробництва цукру.uk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Урок – рольова гра.docx566,92 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.