Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТернова, Ганна Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-14T07:29:52Z-
dc.date.available2025-02-14T07:29:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2017-
dc.description.abstractУ цій презентації ми розглянемо різноманітні способи застосування ШІ та доповненої реальності в освіті, обговоримо його потенційні переваги та ризики, а також дослідимо, як ми можемо використовувати ШІ для створення більш ефективного, інклюзивного та персоналізованого навчального середовища для всіх учнівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectШІuk_UA
dc.subjectнегативний впливuk_UA
dc.subjectпозитивний впливuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.titleВикористання ШІ для навчального процесу: "за" і "проти"uk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інформатична освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Презентація Доповненна реальність та ші.pptx8,59 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.