Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстаповець, Лариса Павлівна-
dc.date.accessioned2025-02-07T06:57:19Z-
dc.date.available2025-02-07T06:57:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2014-
dc.description.abstractНа 2021 рік в Україні нараховувалося 16 155 мостів різного призначення. За час повномасштабної війни на території нашої держави було повністю зруйновано 345 мостів. Тому, в майбутньому, після перемоги України, стане затребуваною професія «інженер-конструктор». У дівчат сьомого класу виникло запитання «Чи тільки чоловіки можуть працювати інженер-конструктором? Що забезпечує міцність мосту? Як швидко його можна відновити після руйнування?» І тому виникла ідея провести гендерочутливий урок «Ці загадкові мости» на узагальнення. Предмети, з якими інтегруються, та де можна використати матеріал, розділ навчальної програми предмету: Фізика: тема «Винаходи Леонардо да Вінчі» 9 клас. Математика: тема «Трикутник і його елементи» 7 клас. Технології: тема «Конструювання»uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеометріяuk_UA
dc.subject7 класuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectжорсткість трикутникаuk_UA
dc.subjectтрикутникuk_UA
dc.subjectмістuk_UA
dc.subjectелементи трикутникаuk_UA
dc.titleТрикутники і його елементи. Ці загадкові мости. Урок узагальнення і систематизації знань з темиuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.