Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСереда, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2025-01-15T10:54:56Z-
dc.date.available2025-01-15T10:54:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1957-
dc.description.abstractМета: - узагальнити поняття «Тварини - живі організми», навчити складати ланцюжок живлення; - удосконалювати вміння спостерігати за тваринами, розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення, уміння працювати самостійно; - формувати інформаційну, соціальну, комунікативну компетентності; - виховувати дбайливе та бережне ставлення до тварин. Очікувані результати: учень/учениця самостійно створює лепбук за власним задумом по темі «Тварини- живі організми», розпізнає та описує тварин за зовнішнім виглядом; виявляє інтерес до пізнавального матеріалу про тварин, групує тварин за способом пересування, середовищем існування, складає асоціативну схему про значення тварин для людини, усвідомлює бережливе ставлення до тваринного світу та необхідність його збереження. Цифрові інструменти\сервіси\ресурси: платформа для дистанційного навчання Google Meet, інтерактивні завдання на платформі LearningApps.org, редактор презентацій Microsoft PowerPoint.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subject3 класuk_UA
dc.subjectЯДСuk_UA
dc.subjectтварини-живі організмиuk_UA
dc.subjectланцюжок живленняuk_UA
dc.subjectлепбукuk_UA
dc.subjectасоціаціїuk_UA
dc.subjectсередовище існуванняuk_UA
dc.title«Застосовую знання про тварин» урок я досліджую світuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.