Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1949
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нелін, Яна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T08:59:49Z | - |
dc.date.available | 2025-01-15T08:59:49Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1949 | - |
dc.description.abstract | Формування компетентностей. Математична компетентність: • Розуміння поняття відсотка: Учні глибоко усвідомлюють, що таке відсоток, як він пов’язаний з дробами і десятковими дробами. • Вміння виконувати обчислення з відсотками: Учні набувають навичок знаходження відсотка від числа, числа за його відсотком, збільшення і зменшення числа на певний відсоток. • Розв’язування задач на відсотки: Учні вчаться застосовувати знання про відсотки для розв’язування різноманітних задач, зокрема, задач на проценти зростання, знижки, податки тощо. • Моделювання реальних ситуацій за допомогою відсотків: Учні вчаться застосовувати знання про відсотки для аналізу реальних життєвих ситуацій, таких як розрахунок процентної ставки за кредитом, визначення прибутку від інвестицій тощо. Соціальна та громадянська компетентності: • Фінансова грамотність: Учні набувають знань і навичок, необхідних для прийняття обґрунтованих фінансових рішень у повсякденному житті. • Співпраця: Учні вчаться працювати в групі, обмінюватися думками і досягати спільного результату. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.subject | 5 клас | uk_UA |
dc.subject | відсотки | uk_UA |
dc.subject | податок | uk_UA |
dc.subject | дохід | uk_UA |
dc.subject | прибуток | uk_UA |
dc.title | Розв’язування задач на відсотки | uk_UA |
dc.type | Інтерактивна розробка | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Математика” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нелін Яна Анатоліївна розробка, опис розробки.pdf | 259,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.