Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНелін, Яна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-01-15T08:59:49Z-
dc.date.available2025-01-15T08:59:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1949-
dc.description.abstractФормування компетентностей. Математична компетентність: • Розуміння поняття відсотка: Учні глибоко усвідомлюють, що таке відсоток, як він пов’язаний з дробами і десятковими дробами. • Вміння виконувати обчислення з відсотками: Учні набувають навичок знаходження відсотка від числа, числа за його відсотком, збільшення і зменшення числа на певний відсоток. • Розв’язування задач на відсотки: Учні вчаться застосовувати знання про відсотки для розв’язування різноманітних задач, зокрема, задач на проценти зростання, знижки, податки тощо. • Моделювання реальних ситуацій за допомогою відсотків: Учні вчаться застосовувати знання про відсотки для аналізу реальних життєвих ситуацій, таких як розрахунок процентної ставки за кредитом, визначення прибутку від інвестицій тощо. Соціальна та громадянська компетентності: • Фінансова грамотність: Учні набувають знань і навичок, необхідних для прийняття обґрунтованих фінансових рішень у повсякденному житті. • Співпраця: Учні вчаться працювати в групі, обмінюватися думками і досягати спільного результату.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subject5 класuk_UA
dc.subjectвідсоткиuk_UA
dc.subjectподатокuk_UA
dc.subjectдохідuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.titleРозв’язування задач на відсоткиuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нелін Яна Анатоліївна розробка, опис розробки.pdf259,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.