Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1933
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гріненко, Наталія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-14T20:36:33Z | - |
dc.date.available | 2025-01-14T20:36:33Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1933 | - |
dc.description.abstract | Очікувані результати навчання: Знаю: - Склад і провідних діячів «Руської трійці»: Маркіян Шашкевич, Іван Вагилевич, Яків Головацький. - Час і місце створення гуртка: Львів, 1830–40-ті роки. - Зміст та значення альманаху «Русалка Дністровая». - Основні ідеї та мету діяльності «Руської трійці»: відродження української мови, літератури та культури. - Вплив діяльності гуртка на розвиток національного відродження в Західній Україні. Розумію: - Історичне значення «Руської трійці» як частини українського національного руху. - Роль мови і культури у формуванні національної ідентичності. - Причини протидії австрійської влади та цензури до діяльності гуртка. - Чому альманах «Русалка Дністровая» став символом боротьби за українську ідею. - Взаємозв'язок діяльності «Руської трійці» із ширшими процесами національного відродження в Україні. Умію: - Визначати ключові напрями і результати діяльності «Руської трійці». - Пояснювати історичне значення альманаху «Русалка Дністровая» для національного руху. - Класифікувати події, діячів і поняття за темою уроку. - Аналізувати зміст віршів і виступів Маркіяна Шашкевича та їхній вплив на сучасників. - Робити висновки про роль «Руської трійці» у збереженні української мови й культури. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | історія | uk_UA |
dc.subject | 9 клас | uk_UA |
dc.subject | Руська трійця | uk_UA |
dc.subject | альманах «Русалка Дністровая» | uk_UA |
dc.subject | національне відродження | uk_UA |
dc.subject | Львівський університет | uk_UA |
dc.subject | словесність | uk_UA |
dc.subject | Греко-католицька семінарія | uk_UA |
dc.subject | цензура | uk_UA |
dc.subject | просвітництво | uk_UA |
dc.subject | етнографія | uk_UA |
dc.title | Руська Трійця. «Русалка Дністровая» | uk_UA |
dc.type | Демонстраційне відео | uk_UA |
dc.type | Інтерактивна розробка | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Суспільствознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Робочий аркуш для учнів із ООП (із відповідями) Руська трійця. Русалка Дністровая.pdf | 4,79 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Відео ШІ. Голос галичан Маркіян Шашкевич.mp4 | 8,13 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити | |
меми до теми РУСЬКА ТРІЙЦЯ. РУСАЛКА ДНІСТРОВАЯ.pdf | 1,66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.