Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедірко, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2025-01-14T19:16:49Z-
dc.date.available2025-01-14T19:16:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1929-
dc.description.abstractРозуміння шкільного простору, як співжиття багатьох різних особистостей, важливості його безпеки та комфортного перебування в ньому,- являється головним завданням школи. В уроці зібрано ключову інформацію про прояви булінгу серед школярів; основні види та його ознаки; як не стати жертвою та способи протидії. Також учні дізнаються і про те, як поводитися, якщо стануть спостерігачами. Учні починають урок з обговорення свого власного ставлення до хуліганів, булінгу та ролі спостерігачів. Далі вони читають тексти, прослуховують відео та закріпляють знання використовуючи різні ігри та тести. Вони обговорюють, якою мірою наше ставлення сприяє або запобігає цькуванню. Ці знання можуть врятувати не тільки від тілесних чи моральних травм, а й життя учнів в цілому.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectEnglishuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectvictimuk_UA
dc.subjectto teaseuk_UA
dc.subjectattitudeuk_UA
dc.subjectwitnessuk_UA
dc.subjectbystanderuk_UA
dc.subjectbullyuk_UA
dc.titleAnti-Bullying. Wellbeing at school. /Антибулінг. Добробут у школіuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.