Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорнуха, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЧорнуха, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2025-01-14T14:25:03Z-
dc.date.available2025-01-14T14:25:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1909-
dc.description.abstractОчікувані результати навчання: Здобувачі освіти знають і розуміють географічні терміни з даної теми; показують на карті географічні об’єкти; визначають відмінності між рівнинною і гірською річкою; пояснюють основні частини річки, будову річкової долини утворення водоспадів і порогів; оцінюють значення річки в господарській діяльності людини; аналізують інформацію за допомогою навчальних карт.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеографіяuk_UA
dc.subject7 класuk_UA
dc.subjectрічкаuk_UA
dc.subjectводоспадuk_UA
dc.subjectвитікuk_UA
dc.subjectгирлоuk_UA
dc.subjectдельтаuk_UA
dc.subjectпорогиuk_UA
dc.subjectпритокиuk_UA
dc.subjectрічкова долинаuk_UA
dc.subjectрічкова системаuk_UA
dc.subjectрічковий басейнuk_UA
dc.subjectруслоuk_UA
dc.subjectзаплаваuk_UA
dc.subjectвододілuk_UA
dc.titleВоди суходолу. Річки: річкова долина, басейн річки, річкова системаuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.