Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛях, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2025-01-14T14:24:18Z-
dc.date.available2025-01-14T14:24:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1908-
dc.description.abstractУчні мають навчитися: Знаннєвий компонент: називати різні способи орієнтування на місцевості; пояснювати способи орієнтування на місцевості. Діяльнісний компонент: користуватися компасом для визначення сторін горизонту та азимуту; визначати азимут та напрямки на різні об’єкти на місцевості поблизу школи; складати схему маршруту руху; порівнювати інструментальні та візуальні способи орієнтування на місцевості. Ціннісний компонент: оцінювати практичне значення вміння орієнтуватися на місцевості; робити висновки про важливість орієнтування для збереження власного життя та безпеки під час подорожей та екскурсій. Тип уроку: комбінований.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеографіяuk_UA
dc.subject6 класuk_UA
dc.subjectгеографічна картаuk_UA
dc.subjectорієнтуванняuk_UA
dc.subjectплан місцевостіuk_UA
dc.subjectсторони горизонтуuk_UA
dc.subjectазимутuk_UA
dc.titleЗображення Землі на картіuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.