Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖигилій, Ганна Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-01-14T12:06:22Z-
dc.date.available2025-01-14T12:06:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1904-
dc.description.abstractМета: Освітня. Обговорити з учнями значення процесу запилення, ознайомити їх з основними типами та способами запилення, з’ясувати переваги та недоліки кожного типу; визначити які особливості будови повинні мати квіти, що запилюються комахами та вітром, роль штучного запилення. Розвиваюча. Розвивати вміння учнів знаходити, аналізувати та систематизувати матеріал, навички роботи з інформаційними джерелами; вміння робити висновки. Виховна. Виховувати матеріалістичний, науковий та екологічний світогляд, почуття прекрасного та любов до природи. Базові поняття й терміни: запилення, самозапилення, перехресне запилення, штучне запилення, запилення вітром, водою, комахами, птахами, ендосперм, запліднення, центральна клітина. Тип уроку: засвоєння нових знань.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбіологіяuk_UA
dc.subject7 класuk_UA
dc.subjectзапиленняuk_UA
dc.subjectзаплідненняuk_UA
dc.subjectсамозапиленняuk_UA
dc.subjectперехресне запиленняuk_UA
dc.subjectштучне запиленняuk_UA
dc.subjectзапилення вітром, водою, комахами, птахамиuk_UA
dc.subjectендоспермuk_UA
dc.subjectцентральна клітинаuk_UA
dc.titleЗапилення та запліднення у квіткових рослинuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.