Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1894
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Писаренко, Оксана Вільямівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T15:06:21Z | - |
dc.date.available | 2024-12-17T15:06:21Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1894 | - |
dc.description.abstract | Представлено розробку уроку з української мови за темою «Особливості тексту-розповіді, його призначення. Вимова і правопис слова п'ятниця» для 2 класу. Цілі і завдання уроку: 1. Формування предметних компетентностей): ознайомлення учнів з поняттям «текст»; формування уявлення про текст як форму зв’язного висловлювання, його характерні ознаки, формування вміння добирати до тексту заголовок, розрізняти окремі речення і текст; розвиток уміння добирати заголовки до тексту відповідно до його змісту. 2. Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: вміння працювати онлайн, пригадувати необхідні знання для виконання завдань, спонукання учнів до активного навчання, критичного аналізу і розв'язання проблем, здійснення само та взаємооцінювання; спілкування державною мовою: вміння усно і письмово висловлювати поняття, думки, почуття; соціальної та громадянської: навички роботи в групі, ініціативність, докладання власних зусиль для досягнення спільного результату; загальнокультурної: ефективно застосовувати навички мовлення та мовної культури; інформаційно-цифрової: вміння працювати з ґаджетами, виконувати вправи на онлайн-сервісах; здоров’язбережувальної: турбуватися про збереження свого здоров’я та здоров’я оточуючих. 3 Розвиток наскрізних умінь: розв'язання проблем; критичне мислення; творче мислення (креативність); співпраця; ефективне спілкування; розвиток власного емоційного інтелекту; дослідження; організації своєї діяльності; рефлексія; вдумливе читання. Базові поняття і терміни: , розповідь, речення, розповідні, питальні, спонукальні речення, розділові знаки, головна думка Цифрові інструменти/сервіси/ресурси: сервіс Learningapps, онлайн-дошка Flinga, сервіс Wordwall, інструмент QR Generator, онлайн-генератор ребусів. Засоби навчання: картки із завданням (для роботи з реченням), цеглинки Lego, сигнальні картки -«вербові котики», картки з числами | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | ознайомлення учнів з поняттям «текст» | uk_UA |
dc.subject | текст як форма зв’язного висловлювання | uk_UA |
dc.subject | характерні ознаки тексту | uk_UA |
dc.title | Особливості тексту-розповіді, його призначення. Вимова і правопис слова п'ятниця | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Початкова освіта (усі галузі) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Писаренко О.В. Укр мова 2 клас Текст.docx | 506,34 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.