Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстименко, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-12-17T14:31:31Z-
dc.date.available2024-12-17T14:31:31Z-
dc.date.issued2024-10-24-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1892-
dc.description.abstractУ брошурі представлено методологію та результати опитування керівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти щодо визначення потреб у власному професійному розвитку та розвитку закладів освіти в рамках впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та реформи Нової української школи (НУШ), проведеного за дорученням Департаменту освіти і науки Полтавської ОВА у 2024 році. Матеріали дослідження зацікавлять викладачів педагогічних вишів та закладів післядипломної освіти, посадовців державної та місцевої влади як джерело інформації про сучасні виклики, що супроводжують впровадження реформи освіти в Україні.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНОuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освіта, якість освіти, освіта дорослих, моніторинг, анкетуванняuk_UA
dc.titleВизначення потреб професійного розвитку керівників закладів освіти в рамках впровадження реформи НУШuk_UA
dc.typeБрошураuk_UA
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дослідження потреб_НУШ_2024.pdf761,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.