Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1875
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудко, Сергій Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-08T12:23:30Z | - |
dc.date.available | 2024-11-08T12:23:30Z | - |
dc.date.issued | 2024-11 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1875 | - |
dc.description.abstract | Висвітлено напрямки обговорення питань із консолідації зусиль філософів, істориків, педагогів, працівників музейної сфери в осмисленні взаємозв’язку науки, освіти, ідеології та пам’яті як важливих складових культурного коду, що формує національну ідентичність та сприяє розвитку і процвітанню нації. Розглянуто філософські проблеми сучасної освіти у руслі розвитку національної пам’яті, осмислення Нової української школи як чинника формування культурного коду нації; культуру історичної пам’яті та її вплив на суспільство, ідеологію розвитку сучасної молоді в умовах воєнного стану. Осмислено роль історичної пам’яті у формуванні ідентичності: як спогади про минуле впливають на роздуми людини про себе та свою національну ідентичність; вплив ідеологій на розвиток національної пам’яті; пам’ять як засіб збереження культурних цінностей: розгляд можливостей збереження та передачі культурних традицій через покоління за допомогою пам’яті. Розкрито особливості вираження української ментальності та ідентичності у творчості Г. С. Сковороди. Проаналізовано питання історичних знань як чинника формування національної пам’яті та національної ідентичності в умовах війни, деколонізацію і зміну свідомості поколінь, соціальні аспекти сталого розвитку в суспільстві змін та важливість активної соціальної позиції студентської молоді, філософії проєктування і реалізації індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах війни, важливості розробленння експериментальної моделі такої траєкторії для вчителя. Наголошено на актуальності комплексного підходу та розроблення стратегічних рішень щодо сучасних викликів із питань, які стосуються історичної пам’яті, ідеології та освіти, важливості самоусвідомлення нації й очищення її від шаблонів тоталітарного минулого, розуміння тактики та ідеології ворога й цілеспрямованого протистояння їй. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | наука, освіта, філософські проблеми, ідеологія, історична пам’ять, культурний код, розвиток нації, національна ідентичність. | uk_UA |
dc.title | ДАЙДЖЕСТ «КРУГЛИЙ СТІЛ» «НАУКА, ОСВІТА, ІДЕОЛОГІЯ: ПАМ’ЯТЬ ЯК КУЛЬТУРНИЙ КОД І ЧИННИК РОЗВИТКУ НАЦІЇ», ПРИСВЯЧЕНИЙ ВІДЗНАЧЕННЮ ДНІВ НАУКИ І ЄВРОПИ В УКРАЇНІ ТА ДНЯ МУЗЕЇВ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.UDC | 37.0+001.2+069:323.2(477/4)(048) | - |
Розташовується у зібраннях: | No 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Дудко С.Г..pdf | 851,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.