Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Ірина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2024-11-08T11:06:11Z-
dc.date.available2024-11-08T11:06:11Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1873-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі вивчення творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Розглянуто поняття «діти з особливими освітніми потребами», наведено загальні особливості дітей із ООП. Досліджено поняття «арттерапія» а також визначено засоби арттерапії (зокрема двох її видів – пісочної терапії та ізотерапії), що є ефективними засобами формування творчої особистості, розвитку творчих здібностей дітей з особливими потребами. Наведено приклади майстер-класів та заходів для дітей з особливими освітніми потребами із елементами арттерапії. Такі активності збагачують дітей новими переживаннями та почуттями, формують у них бажання творчо виражати свої почуття, сприяють всебічному та гармонійному розвитку дитячої індивідуальності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребами, творчі здібності, арттерапія, ізотерапія, пісочна терапія, творча особистість.uk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.UDC376.5.015.31-
Розташовується у зібраннях:No 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юрченко І.Д..pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.