Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоролюк, Світлана Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-11-08T10:42:05Z-
dc.date.available2024-11-08T10:42:05Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1870-
dc.description.abstractРозглядаються аспекти стратегічного управління в освіті, підкреслюється його важливість у сучасному освітньому процесі Нової української школи. Аналізуються ключові елементи розроблення та реалізації стратегії розвитку закладу освіти, а також методи, які використовуються для оцінювання внутрішніх і зовнішніх чинників. Основну увагу приділено інструментам SWOT-аналізу та іншим сучасним підходам, що сприяють підвищенню якості освіти, інноваційності та конкурентоспроможності освітніх закладів та їхньої адаптації до нових реалій. Наголошується на важливості командного підходу до розробленння та реалізації стратегії, що передбачає залучення всіх учасників освітнього процесу (учнів, батьків, педагогічних працівників) на таких етапах: визначення потреб учасників освітнього процесу; визначення сильних та слабких сторін закладу, можливостей і загроз; ініціювання стратегічних цілей та заходів щодо покращення роботи закладу, розвитку його та учасників освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectстратегічне управління, стратегія, стратегія розвитку закладу освіти, алгоритм розроблення стратегії, командний підхід, нова українська школа.uk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: КЕРІВНИЦТВО ДО ДІЇuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.UDC371.214:005.21-
Розташовується у зібраннях:No 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Королюк С.В..pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.