Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1869
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сапожников, Станіслав Володимирович | - |
dc.contributor.author | Теплицька, Аліна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-08T10:35:13Z | - |
dc.date.available | 2024-11-08T10:35:13Z | - |
dc.date.issued | 2024-11 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1869 | - |
dc.description.abstract | У науковій розвідці здійснюється аналіз наукових праць, присвячених проблемі духовно-морального розвитку учнівської молоді, наводиться її соціально-психологічна характеристика, висвітлюється процес формування моральних цінностей молоді в реаліях сьогодення крізь призму сучасних викликів в Україні, доводиться необхідність її комплексного дослідження через виявлені протиріччя. У публікації ґрунтовно досліджуються поняття «цінність», «моральність», «моральні цінності», «моральність», «духовно-моральний розвиток учнівської молоді». Так, поняття «цінність» аналізується крізь призму філософських підходів. Розглядається вищезазначене поняття також із погляду психології, соціології та педагогіки. Авторами встановлено основні функції моральності, ретельно проаналізовано визначення поняття «моральні цінності», яке також розглядається із позицій соціології, психології та педагогіки. У статті надається авторське тлумачення процесів формування моральних цінностей та духовно-морального розвитку учнівської молоді. Аргументовано стверджується, що формування моральних цінностей учнівської молоді є системним процесом розвитку та саморозвитку особистості, а моральне виховання – невідʼємна складова виховання, яка забезпечує відносно осмислене та цілеспрямоване формування людини відповідно до специфіки цілей, груп та організацій, у яких воно здійснюється. У публікації доведено, що основною спрямованістю діяльності педагога повинно стати саме формування моральних цінностей, а головною метою – розвиток особистості дитини, здатної до усвідомленого і відповідального вибору поведінки та вчинків у життєвих ситуаціях, не переступаючи загальнолюдських, загальнозначущих цінностей. У статті визначено такі основні теоретичні проблеми духовно-морального розвитку учнівської молоді: проблема взаємоузгодження виховних впливів педагогів та батьків на учнівську молодь у процесі її соціалізації та індивідуалізації; наповнення прийомів формування навчальної діяльності відповідним моральним змістом; функціонування взаємозв’язку та взаємовпливу особистісних якостей учнівської молоді, які перебувають на стадії формування; створення ефективної моделі розвитку моральних цінностей учнівської молоді, яка буде враховувати послідовність розвитку різноманітних якостей особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | освітній процес, виховний процес, процес формування, цінності, моральні цінності, моральність, учнівська молодь, особистісні якості, особистість, проблема, духовно-моральний розвиток учнівської молоді. | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.UDC | 37.034: 133.2: 37.011.32 | - |
Розташовується у зібраннях: | No 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сапожніков С.В., Теплицька А.О..pdf | 1,34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.