Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Тетяна Олексіївна-
dc.contributor.authorЗелюк, Віталій Володимирович-
dc.date.accessioned2024-11-08T09:46:00Z-
dc.date.available2024-11-08T09:46:00Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1864-
dc.description.abstractУ статті розкривається актуальність комплексного підходу та розробленння стратегічних рішень щодо сучасних викликів із питань, які стосуються історичної пам’яті, ідеології та освіти. Збереження історичної пам’яті і культурного спадку разом із активною просвітою (розвитком критичного мислення, медіа- та історичної грамотності громадян України) в умовах геноциду з боку росії розглядаються як акт опору та самоідентифікації. Запропоновано окремі позитивні освітні практики. Підкреслюється важливість очищення нації від шаблонів тоталітарного минулого, а також розуміння тактики й ідеології агресора (пропаганда, русифікація, насадження культу величі російської культури, переписування історії, ідеологічно заангажовані освітні програми, спеціальна військова підготовка молоді на ТОТ України) для протистояння їм.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectідеологія, освіта, національна пам’ять, стратегії освіти, історія, постколоніалізм.uk_UA
dc.titleПАМ’ЯТЬ, ІДЕОЛОГІЯ, ОСВІТА: УРОКИ МИНУЛОГО ДЛЯ СТРАТЕГІЙ МАЙБУТНЬОГОuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар Т.О., Зелюк В.В..pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.