Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1864
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Тетяна Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Зелюк, Віталій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-08T09:46:00Z | - |
dc.date.available | 2024-11-08T09:46:00Z | - |
dc.date.issued | 2024-11 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1864 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається актуальність комплексного підходу та розробленння стратегічних рішень щодо сучасних викликів із питань, які стосуються історичної пам’яті, ідеології та освіти. Збереження історичної пам’яті і культурного спадку разом із активною просвітою (розвитком критичного мислення, медіа- та історичної грамотності громадян України) в умовах геноциду з боку росії розглядаються як акт опору та самоідентифікації. Запропоновано окремі позитивні освітні практики. Підкреслюється важливість очищення нації від шаблонів тоталітарного минулого, а також розуміння тактики й ідеології агресора (пропаганда, русифікація, насадження культу величі російської культури, переписування історії, ідеологічно заангажовані освітні програми, спеціальна військова підготовка молоді на ТОТ України) для протистояння їм. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | ідеологія, освіта, національна пам’ять, стратегії освіти, історія, постколоніалізм. | uk_UA |
dc.title | ПАМ’ЯТЬ, ІДЕОЛОГІЯ, ОСВІТА: УРОКИ МИНУЛОГО ДЛЯ СТРАТЕГІЙ МАЙБУТНЬОГО | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондар Т.О., Зелюк В.В..pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.