Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1863
Назва: Ігрові ситуації на уроках німецької мови
Інші назви: Розробка
Автори: Байрак, Марина Василівна
Ключові слова: Гра
німецька мова
Дата публікації: 27-жов-2024
Короткий огляд (реферат): Уроки, що містять ігрові ситуації, розвивають увагу, уяву, фантазію. Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються, тому до активної діяльності залучаються навіть пасивні учні. Вони відчувають емоційну та інтелектуальну підтримку, яка дає їм можливість вийти далеко за рамки їх нинішнього рівня знань і вмінь.
Опис: Ігрові ситуації на уроках іноземних мов сприяють мимовільному засвоєнню лексичних одиниць та граматичних структур, поглибленню набутих знань та використанню їх в усному та писемному мовленні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1863
Розташовується у зібраннях:Інформатична освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гра.docxІгрові ситуації на уроках німецької мови1,24 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.