Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1863
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байрак, Марина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-27T11:54:46Z | - |
dc.date.available | 2024-10-27T11:54:46Z | - |
dc.date.issued | 2024-10-27 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1863 | - |
dc.description | Ігрові ситуації на уроках іноземних мов сприяють мимовільному засвоєнню лексичних одиниць та граматичних структур, поглибленню набутих знань та використанню їх в усному та писемному мовленні. | uk_UA |
dc.description.abstract | Уроки, що містять ігрові ситуації, розвивають увагу, уяву, фантазію. Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються, тому до активної діяльності залучаються навіть пасивні учні. Вони відчувають емоційну та інтелектуальну підтримку, яка дає їм можливість вийти далеко за рамки їх нинішнього рівня знань і вмінь. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Гра | uk_UA |
dc.subject | німецька мова | uk_UA |
dc.title | Ігрові ситуації на уроках німецької мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Розробка | uk_UA |
dc.type | Брошура | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гра.docx | Ігрові ситуації на уроках німецької мови | 1,24 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.