Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайрак, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2024-10-27T11:54:46Z-
dc.date.available2024-10-27T11:54:46Z-
dc.date.issued2024-10-27-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1863-
dc.descriptionІгрові ситуації на уроках іноземних мов сприяють мимовільному засвоєнню лексичних одиниць та граматичних структур, поглибленню набутих знань та використанню їх в усному та писемному мовленні.uk_UA
dc.description.abstractУроки, що містять ігрові ситуації, розвивають увагу, уяву, фантазію. Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються, тому до активної діяльності залучаються навіть пасивні учні. Вони відчувають емоційну та інтелектуальну підтримку, яка дає їм можливість вийти далеко за рамки їх нинішнього рівня знань і вмінь.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectГраuk_UA
dc.subjectнімецька моваuk_UA
dc.titleІгрові ситуації на уроках німецької мовиuk_UA
dc.title.alternativeРозробкаuk_UA
dc.typeБрошураuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інформатична освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гра.docxІгрові ситуації на уроках німецької мови1,24 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.