Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШостак, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-10-01T10:13:26Z-
dc.date.available2024-10-01T10:13:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1859-
dc.description.abstractПроаналізовано проблематику впровадження STEM-освіти на уроках математики в закладах загальної середньої освіти шляхом реалізації STEM-проєктів, базованих на AR- і 3D-технологіях – цифрових інструментах для створення тривимірних зображень та доповненої реальності, які є основою таких інноваційних форм організації навчального процесу, як онлайн-експерименти, електронні віртуальні лабораторії, наукові музеї тощо. На допомогу вчителеві наведено приклади проєктно-дослідницьких STEM-проєктів у 5–9 класах, які можна реалізувати із використанням AR і 3D-технологій; схарактеризовано можливості низки додатків (застосунків, віртуальних середовищ) під час STEM-уроку. Доводиться, що описані новітні технології при використанні у STEM-проєктах мають значний потенціал для підвищення ефективності навчання здобувачів освіти, оскільки забезпечують діяльнісний підхід під час індивідуальної та групової форм роботи з учнями, підтримують навчання дітей з особливими потребами, сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізують у дітей особистісне ставлення до проблем, допомагаючи їм емоційно й системно сприймати поняття і явища навколишнього світу, цілісно розглядати його, забезпечують успішну реалізацію навчальної програми з математики у Новій українській школі та є вагомим чинником підготовки конкурентоспроможного, креативного випускника.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectпроєктно-дослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectAR- і 3D-технологіїuk_UA
dc.titleУпровадження елементів STEM (STEAM)-освіти на уроках математики через AR- і 3D-технології та проєктно-дослідницьку діяльністьuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.UDC373.5:375.5.02:373.3/5.016(070.432)-
Розташовується у зібраннях:No 1-2, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шостак.pdf318,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.