Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1791
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пісна, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-17T13:56:31Z | - |
dc.date.available | 2024-06-17T13:56:31Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-17 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1791 | - |
dc.description.abstract | Використання технологій дистанційного навчання дозволяє забезпечити інтерактивність та доступність навчального процесу, а також сприяє розвитку самостійності та відповідальності в учнів. Завдяки віртуальним лабораторіям та мультимедійним матеріалам, учні можуть глибше зануритися у вивчення хімії та побачити практичне застосування теоретичних знань. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Комп'ютери або планшети з доступом до Інтернету. Платформа для дистанційного навчання (наприклад, Google Classroom, Microsoft Teams, Zoom). Презентація PowerPoint з теоретичним матеріалом. Відеоуроки (записані або онлайн). Віртуальна лабораторія (наприклад, PhET Interactive Simulations). | uk_UA |
dc.subject | хімічні реакції | uk_UA |
dc.title | Урок хімії із використанням технологій дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.title.alternative | Хімічні реакції та їх класифікація | uk_UA |
dc.type | План | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Урок хімії із використанням технологій дистанційного навчання.docx | 16,49 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.