Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПісна, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-06-17T13:56:31Z-
dc.date.available2024-06-17T13:56:31Z-
dc.date.issued2024-06-17-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1791-
dc.description.abstractВикористання технологій дистанційного навчання дозволяє забезпечити інтерактивність та доступність навчального процесу, а також сприяє розвитку самостійності та відповідальності в учнів. Завдяки віртуальним лабораторіям та мультимедійним матеріалам, учні можуть глибше зануритися у вивчення хімії та побачити практичне застосування теоретичних знань.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subject Комп'ютери або планшети з доступом до Інтернету.  Платформа для дистанційного навчання (наприклад, Google Classroom, Microsoft Teams, Zoom).  Презентація PowerPoint з теоретичним матеріалом.  Відеоуроки (записані або онлайн).  Віртуальна лабораторія (наприклад, PhET Interactive Simulations).uk_UA
dc.subjectхімічні реакціїuk_UA
dc.titleУрок хімії із використанням технологій дистанційного навчання.uk_UA
dc.title.alternativeХімічні реакції та їх класифікаціяuk_UA
dc.typeПланuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інформатична освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Урок хімії із використанням технологій дистанційного навчання.docx16,49 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.