Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1782
Назва: Урок Хімії
Автори: Тютюнник, Микола
Ключові слова: Хімія, СТЕМ, формування компетентностей в галузі хімічних знань, застосування СТЕМ технологій
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Вивчаючи цю тему, учні вивчають номенклатуру, фізичні та хімічні властивості солей нітратної кислоти, практичне використання цих речовин у житті людини, негативний вплив нітратів на здоров’я, шляхи зменшення вмісту нітратів у овочах. Виконання учнями досліду, «Кристалізація соків рослинних зразків з високим вмістом нітратів» та порівняння кристалів нітратів з кристалами солей NaCl, CuSO4, Ca(H2PO4)2 з використанням мікроскопа, цифрового об’єктиву, комп’ютера та мультимедійного проектора створює на уроці атмосферу наукової дослідницької діяльності учнів. Обговорення проблемної ситуації та завершення незакінчених запитань активізує нестандартне, творче мислення. Ознайомлення із проектами «Нітрати — наші друзі» і «Нітрати — наші вороги» закінчується пошуком відповіді на питання: «Як потрібно ставитися до нітратів?». Тема «Нітрати» є важливою в курсі хімії і відіграє велику роль у формуванні інформаційної компетентності, яка передбачає не тільки вміння здобувати інформацію, а й осмислювати та використовувати її в житті, сприяє підвищенню інтересу до предмета та активізує розумову діяльність учнів. Адже сучасна людина повинна мати необхідні знання про речовини, які впливають на якість питної води та продуктів харчування, вміти конструктивно використовувати ці знання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1782
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Урок Хімії репозитарій.docxРозробка уроку хімії572,24 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.