Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1711
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горецька, Лариса Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-06T19:21:16Z | - |
dc.date.available | 2024-03-06T19:21:16Z | - |
dc.date.issued | 2023-01-22 | - |
dc.identifier.issn | Сертифікат № ДБ-2301322960 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1711 | - |
dc.description | Одночасне проведення уроку для учнів у школі та для школярів, які залишилися вдома. | uk_UA |
dc.description.abstract | Опис власного досвіду роботи з теми: «Гібридне навчання- новий формат для кожного», переваги та недоліки гібридного навчання, підготовка до уроку у новому форматі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | На Урок | uk_UA |
dc.subject | гібридне навчання, співпраця. комунікація, форма навчання. | uk_UA |
dc.title | Опис власного досвіду роботи з теми: «Гібридне навчання- новий формат для кожного» | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Початкова освіта (усі галузі) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття.docx | 21,07 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.