Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорецька, Лариса Іванівна-
dc.date.accessioned2024-03-06T19:21:16Z-
dc.date.available2024-03-06T19:21:16Z-
dc.date.issued2023-01-22-
dc.identifier.issnСертифікат № ДБ-2301322960-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1711-
dc.descriptionОдночасне проведення уроку для учнів у школі та для школярів, які залишилися вдома.uk_UA
dc.description.abstractОпис власного досвіду роботи з теми: «Гібридне навчання- новий формат для кожного», переваги та недоліки гібридного навчання, підготовка до уроку у новому форматі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherНа Урокuk_UA
dc.subjectгібридне навчання, співпраця. комунікація, форма навчання.uk_UA
dc.titleОпис власного досвіду роботи з теми: «Гібридне навчання- новий формат для кожного»uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.docx21,07 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.