Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1668
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бехтер, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T08:40:31Z | - |
dc.date.available | 2023-12-28T08:40:31Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1668 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто умови для кращого запам’ятовування іншомовних слів за допомогою врахування особливостей властивостей пам’яті, її типів та емоційної складової, яка пришвидшує процес запам’ятовування в сучасному світі, де знання англійської мови є ключовою компетенцією успішної особистості. Схарактеризовано пам’ять як ключову психологічну властивість у процесі вивчення англійської мови. Описано оптимальні умови кращого запам’ятовування, враховуючи різні типи сприйняття особистості. Метою дослідження є пам’ять як психологічна складова. Методи дослідження – аналіз та синтез робіт відомих психологів та експерименти з виявлення кращих умов для запам’ятовування іноземних слів учнями. Представлено такі результати дослідження: пам’ять – це властивість мозку, на яку можна впливати індивідуально шляхом застосування видів робіт, які викликають емоції та сприяють встановленню тимчасового нервового зв’язку. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | постметодика | uk_UA |
dc.subject | специфіка пам’яті | uk_UA |
dc.subject | міжнародна мова | uk_UA |
dc.subject | результативне запам’ятовування | uk_UA |
dc.subject | психологічні властивості | uk_UA |
dc.subject | типи особистості | uk_UA |
dc.title | Особливості пам’яті в процесі вивчення іншомовних слів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | БІБЛІОТЕКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бехтер.pdf | 537,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.