Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБехтер, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-28T08:40:31Z-
dc.date.available2023-12-28T08:40:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1668-
dc.description.abstractРозглянуто умови для кращого запам’ятовування іншомовних слів за допомогою врахування особливостей властивостей пам’яті, її типів та емоційної складової, яка пришвидшує процес запам’ятовування в сучасному світі, де знання англійської мови є ключовою компетенцією успішної особистості. Схарактеризовано пам’ять як ключову психологічну властивість у процесі вивчення англійської мови. Описано оптимальні умови кращого запам’ятовування, враховуючи різні типи сприйняття особистості. Метою дослідження є пам’ять як психологічна складова. Методи дослідження – аналіз та синтез робіт відомих психологів та експерименти з виявлення кращих умов для запам’ятовування іноземних слів учнями. Представлено такі результати дослідження: пам’ять – це властивість мозку, на яку можна впливати індивідуально шляхом застосування видів робіт, які викликають емоції та сприяють встановленню тимчасового нервового зв’язку.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпостметодикаuk_UA
dc.subjectспецифіка пам’ятіuk_UA
dc.subjectміжнародна моваuk_UA
dc.subjectрезультативне запам’ятовуванняuk_UA
dc.subjectпсихологічні властивостіuk_UA
dc.subjectтипи особистостіuk_UA
dc.titleОсобливості пам’яті в процесі вивчення іншомовних слівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бехтер.pdf537,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.