Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозинська, Ольга-
dc.date.accessioned2023-12-11T20:36:23Z-
dc.date.available2023-12-11T20:36:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1636-
dc.description.abstractРозробка містить опис сутності впровадження гейміфікації на уроках математики у закладах загальної середньої освіти. Наведено декілька прикладів використання ігор на уроках математики з описом їх позитивних та негативних сторін впровадження в освітній процес.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectметодика математикиuk_UA
dc.subjectігри на уроках математикиuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectвпровадження гейміфікаціїuk_UA
dc.titleВпровадження гейміфікації на уроках математикиuk_UA
dc.typeІншеuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.