Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1617
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ходакевич, Галина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-09T06:17:32Z | - |
dc.date.available | 2023-12-09T06:17:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1617 | - |
dc.description.abstract | Тема досвіду: Проєктна діяльність учнів початкової школи на уроках та в позакласній роботі. Об’єкт дослідження: теорія і практика навчальних проєктів. Предмет дослідження: організація проєктної діяльності з учнями початкової школи. Мета роботи: впровадження методу проєктів в початковій школі. Актуальність вибраної теми: Метод проєктів є сучасною педагогічною технологією, використання якої створює умови для всебічного розвитку особистості у процесі організації творчої діяльності. Він дозволяє впровадити діяльнісний, особистісно-орієнтований підхід у навчанні, застосувати знання й уміння, набуті при вивченні предметів. Проєктна діяльність надає можливості реалізації Концепції НУШ відповідно до Державного стандарту початкової освіти, що базується на інтегрованому, проєктному та дослідницько-пізнавальному підходах. Практичне значення теми Метод проєктів вважається одним із найперспективніших методів навчання, адже він створює умови для творчої самореалізації тих, хто навчається, підвищує мотивацію до навчання і сприяє розвитку інтелектуальних здібностей, формує пошуково - дослідницькі навички. У ході проєктної діяльності в учнів відбувається формування навичок критичної оцінки отриманої інформації, розвивається креативність мислення, без якої неможливе створення чогось нового, учні отримують досвід, необхідний для їх подальшого розвитку. Отже, проєктна технологія відкриває великі можливості, спрямована на духовне й професійне становлення особистості дитини через організацію активних способів дій. Метод проєктів дозволяє наблизити навчальний процес до потреб дітей, навчальний матеріал адаптувати до реальних життєвих ситуацій, а головне – робить навчання молодших школярів цікавим і змістовним, а процес набуття знань простим і доступним. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | проєктна діяльність учнів початкової школи | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | інформаційна компетентність | uk_UA |
dc.subject | формування пошуково - дослідницьких навичок | uk_UA |
dc.title | Проєктна діяльність учнів початкової школи на уроках та в позакласній роботі | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Початкова освіта (усі галузі) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_ Ходакевич.pdf | 2,42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.