Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1577
Назва: Використання інноваційних технологій, методу проєктів, критичного та креативного мислення при вивченні фізики засобами особистісно орієнтованих методик
Автори: Погребняк, Ольга Михайлівна
Ключові слова: фізика
особистісно орієнтоване навчання
проєктна технологія
технологія розвитку критичного мислення
дослідницький проєкт
творчий проєкт
інформаційний проєкт
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Щоб вивчати фізику у глобалізованому суспільстві, треба звертатися до сучасних методів навчання. Це, звичайно, потребує особливих методів викладання і застосування на уроках інноваційних технологій, впровадження проєктних завдань та розвитку в учнях критичного та креативного мислення. Завдяки засобам особистісно орієнтованих методів, вчителю легше викладати, учню – сприймати. Дана методична розробка розкриває проблеми використання інноваційних технологій, методу проєктів на уроках фізики з метою формування в учнів здатності до творчого мислення, самостійності в прийнятті рішень, ініціативності, комунікативності та толерантності, що сприятиме активізації навчально пізнавальної діяльності учнів , спонукатиме до зростання творчої активності, реалізації творчого потенціалу особистості. У розробці подано опис різних ефективних методів і прийомів, що сприяють розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення фізики, фрагменти та конспекти уроків. Посібник укладено з урахуванням власного педагогічного досвіду. Призначено для вчителів природничого циклу, зокрема фізики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1577
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погребняк.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.