Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1552
Назва: Використання ментальних карт як інноваційний засіб викладання природничо-математичних дисциплін
Автори: Рогальська, Віта Володимирівна
Ключові слова: ментальні карти
майндмеппінг
візуалізація
природничо-математичні дисципліни
ментальне картографування
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Процес створення ментальних карт постає як один з інноваційних засобів навчання, що сприяє візуалізації, формує навички альтернативного нетекстового запису інформації. Застосовуючи ментальне картографування як методичний прийом навчання, вчитель може керувати розумовою діяльністю учнів. Даний методичний посібник допоможе вчителю навчитися створювати ментальні карти та використовувати їх при викладанні природничо-математичних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1552
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Посібник_Рогальська.pdf1,78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.