Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГиря, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-03-07T12:06:09Z-
dc.date.available2023-03-07T12:06:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1289-
dc.description.abstractМета: - знаннєвий компонент: знати поняття: кислота, основа, індикатор, кислотність середовища, наводити приклади формул кислот і основ, називати їх; - діяльнісний компонент: розрізняти кислоти та основи як гідрати оксидів, розпі-знавати їх дослідним шляхом, складати рівняння хімічних реакцій типу сполучен-ня на прикладі взаємодії води з оксидами активних металічних і неметалічних елементів, використовувати здобуті знання та навички в побуті;- ціннісний компонент: обґрунтувати значення кислот та основ у природі та житті людини, розширити кругозір учнів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectКислоти і основиuk_UA
dc.subjectіндикаторuk_UA
dc.subjectкислотність середовищаuk_UA
dc.titleКислоти і основи. Поняття про індикаториuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Урок 7 клас Гирі Л.М..docx61,03 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.