Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1285
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ступка, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:32:24Z | - |
dc.date.available | 2023-03-07T11:32:24Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1285 | - |
dc.description.abstract | Мета: формувати ключові компетентності: 1.Спілкування державною мовою: вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів. 2. Математична грамотність: вміння застосовувати математичні (числові) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. 3. Компетентності в природничих науках і технологіях: наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності, уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати. 4. Уміння навчатися впродовж життя: здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, формування уявлення про різноманітність природних явищ на основі спостережень чи власного досвіду; формувати здатність відтворювати послідовність подій. 5. Соціальні і громадянські компетентності: вдосконалення форм поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів, вчити продуктивно співпрацювати, вибирати правильне рішення, доводити його; 6. Екологічна грамотність і здорове життя : довести значення природньої краси на здоров’ я людини, бажання піклуватися про навколишнє середовища, розвивати вміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлювати роль навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | звукові явища природи | uk_UA |
dc.subject | магнітні явища природи | uk_UA |
dc.subject | теплові явища природи | uk_UA |
dc.subject | механічні явища природи | uk_UA |
dc.subject | світлові явища природи | uk_UA |
dc.subject | електричні явища природи | uk_UA |
dc.title | Урок з використанням дистанційних технологій «Явища природи» природознавство 5 клас | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ступка. Урок природознавства з використанням технологій дистанційного навчання.docx | 238,4 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.