Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1240
Назва: Здоров’язбережувальні технології в освітній діяльності початкової школи
Автори: Беньковська, Аліна Володимирівна
Шквиря, Світлана Олексіївна
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
дбайливе ставлення до фізичного і психічного здоров'я
соціальні навички
адаптація дітей у суспільстві
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Освіта в наші дні пред'являє великі вимоги до здоров'я учнів. Тому зараз актуальні здоров'язбережувальні технології в освітньому процесі початкової школи, при яких формуюється дбайливе ставлення до свого фізичного і психічного здоров'я, найважливіші соціальні навички, що сприяють успішній адаптації дітей у суспільстві. У навчально-методичному посібнику представлені зібрані здоров’язбережувальні технології з розділів: «Пальчикова гімнастика», «Комплекс вправ з масажним м’ячем Су-Джок», «Дихальна гімнастика», «Психогімнастичні вправи та фізкультхвилинки», «Вправи-енергізатори», «Гімнастика для очей», «Ігри та ігрова терапія», «Арт-техніка та музичний супровід уроку», «Заняття на свіжому повітрі», «Уроки здоров’я в задачах та диктантах» та «Хвилинки каліграфії на уроках української мови». Такі вправи допомагають зняти напругу та втому під час освітнього процесу і сприяють збереженню та зміцненню здоров’я здобувачів освіти. Посібник адресований учителям початкових класів, батькам та студентам педагогічних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1240
Розташовується у зібраннях:Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Шквиря.doc9,77 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.