Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевенко, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-02-08T15:08:40Z-
dc.date.available2023-02-08T15:08:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1233-
dc.description.abstractПосібник призначений для вчителів фізики, які є прихильниками використання життєвих компетенцій під час викладання свого предмету. У роботі досліджено деякі аспекти технології моделювання, коли разом із математичними, механічними, комп’ютерними моделями використовуються моделі, створені на основі життєвих ситуацій, близьких учням. Ефективність розвитку пізнавальних інтересів учнів за допомогою моделювання фізичних явищ і законів перевірено практично на реальних уроках, проведених у Полтавській школі № 19 протягом багатьох років учителями фізики. Опис моделей, наведений у посібнику, опирається не тільки на власний досвід, а й на досвід, представлений у літературі та в Інтернеті. Матеріали посібника можна використати при проведенні уроків фізики з учнями 7-11 класівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмолекулярна фізика та термодинамікаuk_UA
dc.subjectелектродинамікаuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.titleМоделювання фізичних явищ і законів як ефективна технологія розвитку пізнавальних інтересів учнів і учениць (7 життєвих моделей для пояснення фізики): методичний посібникuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Левенко.docx1,36 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.