Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1195
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-12T23:27:38Z | - |
dc.date.available | 2023-01-12T23:27:38Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1195 | - |
dc.description.abstract | Після уроку учні зможуть: - називати способи для виявлення, дослідження і збереження речових історичних джерел, які використовують сучасні історики; - визначати значення археологічних розкопок для істориків; - оцінювати речове джерело як усе те, що було створене людьми в минулому і зберігалося до наших часів; - наводити приклади речових історичних джерел, місця зберігання речових історичних джерел; - розповідати про археологічні знахідки рідного краю; - витлумачувати і доречно вживати терміни й поняття; - висловлювати судження щодо ролі музеїв у збереженні пам'яток про минуле. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Історія України | uk_UA |
dc.subject | 5 клас | uk_UA |
dc.subject | Речові джерела | uk_UA |
dc.subject | Археологія | uk_UA |
dc.subject | Археологічні культури | uk_UA |
dc.subject | Археологічна пам’ятка | uk_UA |
dc.title | Речові джерела. Робота археологів. Музеї | uk_UA |
dc.type | Інтерактивна розробка | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Суспільствознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Речові джерела. Робота археологів. Музеї.ppt | 7,12 MB | Microsoft Powerpoint | Переглянути/Відкрити | |
Речові джерела. Робота археологів. Музеї - Sveta March.docx | 211,26 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.