Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T23:27:38Z-
dc.date.available2023-01-12T23:27:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1195-
dc.description.abstractПісля уроку учні зможуть: - називати способи для виявлення, дослідження і збереження речових історичних джерел, які використовують сучасні історики; - визначати значення археологічних розкопок для істориків; - оцінювати речове джерело як усе те, що було створене людьми в минулому і зберігалося до наших часів; - наводити приклади речових історичних джерел, місця зберігання речових історичних джерел; - розповідати про археологічні знахідки рідного краю; - витлумачувати і доречно вживати терміни й поняття; - висловлювати судження щодо ролі музеїв у збереженні пам'яток про минуле.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectІсторія Україниuk_UA
dc.subject5 класuk_UA
dc.subjectРечові джерелаuk_UA
dc.subjectАрхеологіяuk_UA
dc.subjectАрхеологічні культуриuk_UA
dc.subjectАрхеологічна пам’яткаuk_UA
dc.titleРечові джерела. Робота археологів. Музеїuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Суспільствознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.