Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1185
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галушко, Марина Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-12T21:51:04Z | - |
dc.date.available | 2023-01-12T21:51:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1185 | - |
dc.description.abstract | Очікувані результати навчання: Учень (учениця): Знаннєвий компонент: оперує термінами: брахіація, махальний і ширяючий польоти, прямоходіння; пояснює: різницю між видами руху; класифікує: різні типи руху; характеризує: організми здатні до різних типів руху. Діяльнісний компонент (уміння): аналізує: залежність типу руху від середовища, снування організму. Ціннісний компонент: усвідомлює: життєву необхідність руху для живих організмів; оцінює: наслідки малорухливого способу життя. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Біологія і екологія | uk_UA |
dc.subject | 11 клас | uk_UA |
dc.subject | пасивні рухи тварин | uk_UA |
dc.subject | локомоторні рухи тварин | uk_UA |
dc.subject | брахіація | uk_UA |
dc.subject | махальний і ширяючий польоти | uk_UA |
dc.subject | прямоходіння | uk_UA |
dc.title | Рухи тварин | uk_UA |
dc.type | Інтерактивна розробка | uk_UA |
dc.type | Конспект | uk_UA |
dc.type | Презентація | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Конспекту уроку з використанням цифрових технологій Галушко М.Г. ПЗШ № 11. - Марина Галушко.docx | 4,19 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.