Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, Марина Григорівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T21:51:04Z-
dc.date.available2023-01-12T21:51:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1185-
dc.description.abstractОчікувані результати навчання: Учень (учениця): Знаннєвий компонент: оперує термінами: брахіація, махальний і ширяючий польоти, прямоходіння; пояснює: різницю між видами руху; класифікує: різні типи руху; характеризує: організми здатні до різних типів руху. Діяльнісний компонент (уміння): аналізує: залежність типу руху від середовища, снування організму. Ціннісний компонент: усвідомлює: життєву необхідність руху для живих організмів; оцінює: наслідки малорухливого способу життя.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectБіологія і екологіяuk_UA
dc.subject11 класuk_UA
dc.subjectпасивні рухи тваринuk_UA
dc.subjectлокомоторні рухи тваринuk_UA
dc.subjectбрахіаціяuk_UA
dc.subjectмахальний і ширяючий польотиuk_UA
dc.subjectпрямоходінняuk_UA
dc.titleРухи тваринuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeКонспектuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.