Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1176
Назва: ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В КОНТЕКСТІ STEM- ОСВІТИ
Автори: Ляшенко, Світлана Валентинівна
Ключові слова: STEM-освіта, скайп-уроки,STEM-ART-проєкти, формування ключових понять, проєктна діяльність, компетентності
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Мета методичного посібника допомогти вчителеві у підготовці до проведення сучасних та ефективних уроків, урізноманітнити структуру навчальних занять та методів роботи, відійти від шаблонів, навчити учнів діяти творчо і самостійно, враховуючи індивідуальні особливості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти, їхні інтереси. В процесі навчання такий підхід дає змогу виявляти нетрадиційне мислення і здатність до нестандартних рішень. Новизна педагогічних ідей полягає у використанні інноваційних методів навчання, зокрема STEM-освіти, скайп-уроків, STEM-ART проєктів. У посібнику представлено практичний досвід впровадження в освітньому процесі даних форм роботи. Пропоновані матеріали адресовані педагогам, які прагнуть до змін та інновацій.
Опис: Постійний пошук і використання ефективних моделей навчання та інноваційних технологій сприяє створенню оптимальних умов для запровадження ідей Нової української школи та створенню іміджу вчителя нової формації: дослідника, лідера, креативної особистості. Самоосвітня робота педагога з формування своєї інформаційної компетентності, як вагомої складової фахової компетентності вчителя, сприяє розвитку майстерності, а майстерність - це уміння донести ідею, зацікавити здобувачів освіти та організувати якісний освітній процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1176
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Технології”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Ляшенко.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.