Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХилевич, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T08:52:06Z-
dc.date.available2023-01-12T08:52:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1175-
dc.descriptionПропоную матеріал для введення елементів білінгвального навчання на уроках математики. Тема «Прямокутник» вивчалася в молодших класах тому вона зрозуміла для учнів 5 класу. Слова і вирази англійською мовою вводяться паралельно з їх тлумаченням українською мовою, що дозволяє учням легко переходити з однієї мови на іншу. Таке поєднання викликає в учнів інтерес до навчання, робить учнів більш адаптованими до вивчення англійської мови, розвиває культуру мовлення, розширює лексичний запас, сприяє розвитку комунікативних здібностей, пам'яті, робить учня більш мобільним і толерантним.uk_UA
dc.description.abstractПроцес навчання двома мовами (білінгвальне навчання) один із найкращих підходів для навчання дітей шкільного віку. Білінгвальне навчання дозволяє учню комфортно відчувати себе в багатомовному світі, дає можливість отримувати освіту на іноземній мові, не втрачаючи зв'язку з рідною мовою, розширює мислення, вчить мистецтву аналізу. Вивчати математику англійською мовою – це цікаво!uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectrectangleuk_UA
dc.subjectпрямокутникuk_UA
dc.titleпрямокутникuk_UA
dc.title.alternativerectangleuk_UA
dc.typeКонспектuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
прямокутники.docx539,22 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.