Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1148
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штучка, Маргарита Русланівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-09T06:48:42Z | - |
dc.date.available | 2022-12-09T06:48:42Z | - |
dc.date.issued | 2022-12-07 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1148 | - |
dc.description.abstract | Під час проведення уроку учень визначає клітини та тканини рослин, визначає будову рослини за показаними ознаками; працює з термінами, властивостями квітки як органу насіннєвого розмноження рослин; розуміє, що рослина – це цілісний організм. Метою даного уроку є актуалізація та поглиблення знань про особливості розмноження рослин; про будову квітки як органу розмноження; вміння розрізняти основні та додаткові частини квітки, які беруть участь в утворенні плодів і насіння та їх захисті; розвиток вміння аналізувати, порівнювати та пояснювати характеристики будови квітки у зв’язку з функціями, які вони виконують, виховування почуття інтересу до вивчення предмету. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | квітка, маточка, тичинки, розмноження | uk_UA |
dc.title | Особливості будови квітки | uk_UA |
dc.title.alternative | Урок біології і екології з використанням технологій дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
урок біології та екології з використанням технологій дистанційного навчання.docx | 28,79 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.