Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолянська, Віталіна Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-12-05T19:06:20Z-
dc.date.available2022-12-05T19:06:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1136-
dc.description.abstractМета: поглибити знання учнів про насінину як зачаткову рослину; ознайомити учнів з будовою насіння однодольних та дводольних рослин; формувати уявлення про зовнішню і внутрішню будову насінини; ознайомити з умовами, необхідними для проростання насінини, основними етапами її проростання; розвивати творчі здібності, виховувати спостережливість, бережливе ставлення до природи.Очікувані результати: учні називають умови проростання насінини; описують розвиток рослини з насінини; характеризують запліднення (злиття статевих клітин, утворення зиготи); розпізнають частини насінини; уміють пророщувати насіння.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбіологіяuk_UA
dc.subject6 класuk_UA
dc.subjectнасінинаuk_UA
dc.subjectбудова насіниниuk_UA
dc.subjectдослідницький практикумuk_UA
dc.titleНасінина. Лабораторне дослідження: будова насінини. Дослідницький практикум: дослідження умов проростання насіння.uk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.