Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНімченко, Олександр Анатолійович-
dc.date.accessioned2022-12-05T13:34:38Z-
dc.date.available2022-12-05T13:34:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1132-
dc.description.abstractОчікувані результати: учні вміють: складати рівняння реакції взаємодії амінокислот з утворенням пептидів; розподіляти назви біологічно важливих сполук за класами органічних речовин. учні знають: основні класи біологічно важливих органічних сполук; елементний склад молекул білків; рівні організації білкової молекули. Методична мета: продемонструвати доцільність використання інтерактивних форм навчання, як засобу активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти при вивченні предметів природничого циклу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбіологіяuk_UA
dc.subject10 класuk_UA
dc.subjectферментиuk_UA
dc.subjectметаболізмuk_UA
dc.titleРоль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму (урок біології, 10 клас)uk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.