Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолтавська, Людмила Петрівна-
dc.date.accessioned2022-06-16T06:23:54Z-
dc.date.available2022-06-16T06:23:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/997-
dc.description.abstractУ методичному посібнику подано матеріали щодо процесу розвитку дизайн-мислення учнів на уроках української мови. Зроблено опис досвіду та запропоновано практичні розробки занять, які ілюструють практичні підходи щодо реалізації теми. Упровадження досвіду спрямоване на практичне розв'язання актуальних проблем якості мовної освіти, зокрема формування в учнів критичного та креативного мислення; застосування практик формування дизайн-мислення; упровадження компетентнісного навчання; розвиток командних умінь здобувачів освіти. Рекомендовано вчителям української мови і літературиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдизайн-мисленняuk_UA
dc.subjectкритичне та креативне мисленняuk_UA
dc.titleРозвиток дизайн-мислення як один із стратегічних інструментів якісної мовної освіти учнівuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дизайн-мислення Полтавська Л.П..pdf2,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.