Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/997
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полтавська, Людмила Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-16T06:23:54Z | - |
dc.date.available | 2022-06-16T06:23:54Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/997 | - |
dc.description.abstract | У методичному посібнику подано матеріали щодо процесу розвитку дизайн-мислення учнів на уроках української мови. Зроблено опис досвіду та запропоновано практичні розробки занять, які ілюструють практичні підходи щодо реалізації теми. Упровадження досвіду спрямоване на практичне розв'язання актуальних проблем якості мовної освіти, зокрема формування в учнів критичного та креативного мислення; застосування практик формування дизайн-мислення; упровадження компетентнісного навчання; розвиток командних умінь здобувачів освіти. Рекомендовано вчителям української мови і літератури | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | дизайн-мислення | uk_UA |
dc.subject | критичне та креативне мислення | uk_UA |
dc.title | Розвиток дизайн-мислення як один із стратегічних інструментів якісної мовної освіти учнів | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дизайн-мислення Полтавська Л.П..pdf | 2,35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.