Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Юлія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-06-16T05:40:58Z-
dc.date.available2022-06-16T05:40:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/992-
dc.description.abstractУ методичній розробці розглянуто сучасні шляхи розвитку читацької компетентності, теоретичні аспекти проблеми, особливості використання засобів активізації читацького сприйняття учнів, а також запропоновані приклади різних видів діяльності, які допоможуть учителям системно підтримувати й мотивувати своїх учнів в їхньому становленні як компетентних читачів. У додатках наведені конспект заняття з української мови, рекомендації «Як покращити техніку читання», зразки стратегій залучення учнів до читання та поради батькам. Методична розробка буде корисною для використання вчителями початкових класів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectчитацька компетентністьuk_UA
dc.subjectструктура читацької компетентностіuk_UA
dc.titleСучасні тенденції розвитку читацької компетентності здобувачів освіти початкової школиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Мовно-літературна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Читацька компетентність_Кравченко.docx7,77 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.