Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/990
Назва: Формувальне оцінювання в початковій школі: перший досвід та перспективи
Автори: Осадченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: формувальне оцінювання
навчальні потреби учнів
діалогова взаємодія вчителя та учнів
критерії оцінювання
оцінювання разом з батьками
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У методичному посібнику систематизовано та узагальнено навчальні матеріали з теми формувального оцінювання, представлено сучасні методичні підходи до оцінювання навчального поступу учнів 1-4 класів на різних етапах навчальної діяльності . Матеріали посібника допоможуть педагогічним працівникам опанувати теорію і практику формувального оцінювання, дібрати та вдало застосовувати власний ефективний інструментарій технологій, стратегій, прийомів формувального оцінювання, зробити процес оцінювання яскравим, продуктивним, спрямованим на розвиток освітнього потенціалу кожного здобувача освіти. Розробка адресована вчителям початкових класів, керівникам шкільних методоб’єднань вчителів початкових класів, керівникам та координаторам професійних спільнот вчителів початкових класів, працівникам центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які зацікавлені в застосуванні сучасних технологій оцінювання задля забезпечення якості освітнього процесу, реалізації на практиці ідей Концепції «Нова українська школа».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/990
Розташовується у зібраннях:Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формувальне_оцінювання_Осадченко.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.