Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧикун, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-16T05:06:43Z-
dc.date.available2022-06-16T05:06:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/985-
dc.description.abstractМетодична розробка узагальнює досвід діяльності практичного психолога закладу загальної середньої освіти з формування культури конструктивної взаємодії у конфлікті, розвитку навичок спілкування, що сприяють зміцненню психічного здоров`я та соціалізації здобувачів освіти. На основі теоретичного аналізу шляхів впровадження відновних практик реагування в конфліктних ситуаціях, описана технологія залучення школярів до активної участі у формуванні безпечного середовища у школі. Додатки містять методичні розробки тренінгу, годин спілкування, кіл. Застосування запропонованих технік, методичного інструментарію на практиці дозволить ефективно запобігти проявам насильства в шкільному середовищі. Для практичних психологів, соціальних педагогів та вчителів закладів освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвідновні практикиuk_UA
dc.subjectкультура конструктивної взаємодіїuk_UA
dc.subjectзапобігання проявам насильстваuk_UA
dc.titleПсихологічне забезпечення впровадження відновних практик у закладі освітиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Відновні_практики_Людмила Чикун 2022.doc20,33 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.